En aquest dies d’observació i contextualització del CO, he pogut veure que es realitza una tasca preventiva, fora de l'horari escolar, donant suport, estimulant i potenciant l'estructuració i el desenvolupament de la personalitat, la socialització, l'adquisició d'aprenentatges bàsics i l'esbarjo, així com també compensa les deficiències socioeducatives de les persones ateses. M’he adonat de que és molt difícil treballar amb aquest grup de nens/es, perquè com ja deia en la meva primera intervenció, darrere de can nen/a hi ha una història molt dura. Així i tot,crec que es fa una gran feina, i que les Educadores han de tenir uns perfils i una preparació especials per treballar-hi, ja que sinó no seria possible. Aquestes característiques són: capacitat d’empatia, mentalitat oberta, coneixements en resolució de conflictes, i treball en equip.
Un dels aspectes que més m’ha impressionat i que més em preocupa, és el clima que es viu en tot moment. És estressant el haver de parar constantment l’activitat per cridar l’atenció a algun membre del grup sobre el seu comportament , falta de respecte cap els seus companys/es.
He parlat amb l’Educadora i hem quedat que el proper dia en la preparació de l’activitat farem alguna proposta de millora.
No hay comentarios:
Publicar un comentario